close

  • Być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczypospolitej Polskiej
  • AKTUALNOŚCI

  • 11 lipca 2017

    Ambasada RP w Bangkoku pilnie poszukuje kandydata na stanowisko ds. administracyjno-finansowych.

    1.Wymiar etatu: 1/1

     

    2.Adres i miejsce wykonywania pracy:

    Ambasada RP w Bangkoku

    6 Floor, Athenee Tower, 63 Wireless Road, Lumpini, Pathumwan

    10330 Bangkok, Tajlandia

    Tel.: +66 2 0797300

    E-mail: bangkok.amb.sekretariat@msz.gov.pl

     

    3.Główny zakres obowiązków:

    • prowadzenie spraw z zakresu obsługi finansów placówki,
    • wsparcie działań placówki w zakresie spraw administracyjnych (m.in. prowadzenie wybranych spraw kadrowych, kontakty z firmami zewnętrznymi, pomoc przy organizacji wydarzeń organizowanych przez Ambasadę),
    • prowadzenie niektórych spraw z zakresu księgowości.

     

    4.Wymagania niezbędne:

    • wykształcenie wyższe lub średnie (z doświadczeniem biurowo-administracyjno-finansowym),
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego.

     

    5.Wymagania dodatkowe:

    • umiejętność planowania, zdobywania informacji, rozwiązywania problemów, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
    • dyspozycyjność.
       

    6.Wymagane dokumenty i oświadczenia:

    • CV i list motywacyjny,
    • zgoda na przetwarzanie danych osobowych (wypełnione oświadczenie poniżej),
    • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.

    Wszelkie dokumenty załączane do oferty przez kandydatów powinny być wystawione w języku polskim oraz języku angielskim. 

     

    7.Termin składania aplikacji:

    do 4 sierpnia 2017 r. (decyduje data wpływu dokumentów do Ambasady).
    Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

     

     

    8.Adres do korespondencji:

    Aplikacje należy wysyłać na poniższy adres pocztowy ambasady lub adres mailowy:

    Adres pocztowy:

    Embassy of the Republic of Poland

    6 Floor, Athenee Tower, 63 Wireless Road, Lumpini, Pathumwan

    10330 Bangkok, Thailand

    z dopiskiem na kopercie: „aplikacja na stanowisko ds. administracyjno – finansowych”.

    Adres poczty elektronicznej:

    bangkok.amb.sekretariat@msz.gov.pl

    w tytule należy wskazać: aplikacja na stanowisko ds. administracyjno-finansowych.

    Wszelkie dokumenty należy zeskanować i przesyłać wyłącznie w formacie PDF.

     

    9.Dodatkowe informacje:

    Dokumenty powinny być opatrzone datą i podpisane własnoręcznie. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane (prosimy nie przesyłać oryginałów).

    W zgłoszeniu należy podać adres e-mail oraz numer telefonu. Kandydaci zakwalifikowani będą informowani e-mailem lub telefoniczne o terminie kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego.

    Rozmowy rekrutacyjne będą odbywać się do 11 sierpnia 2017 r.

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem +66 2 0797300 lub adresem bangkok.amb.sekretariat@msz.gov.pl

     

    Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

    Drukuj Drukuj Podziel się treścią: